aaaah!

Jag blir så arg! När vi var i Danmark köppte jag godis på båten, en toblerone, ett pack turkisk pepper, en marabou och en burk med salta pingvingodisar. När jag kom hem gav jag den turkiska pepparn till mamma, eftersom att det är hennes favvisar, och tobleronen och det som var kvar av maraboun gav jag till pappa, anton och alfred, när fredagen kom och jag skulle äta lite av mina pingvingodisar, då hade mina bröder redan ätit upp sitt godis och kom och tiggde av mig. Okej då tänkte jag och gav dom lite. 
Igår eftermiddag blev jag återigen lite sugen på mina små pingvinisar, det ska tilläggas att det knappt syntes att vi tagit några när jag sist lämnade den, men nu så var det några få kvar i båtten! Jag vet att det inte var mamma eller jag, jag frågade pappa men han kollade mig i ögonen och lovade att det inte var han, vilket betyder att det bara finns två stycken misstänkta kvar, nämligen dom som fick tobleronen och maraboun och lite utav pingvingodiset! Jävla otacksamma ungar! Det betyder att jag då var så givmild och först frivilligt gav dom, sen gav jag dom igen när dom bad om det, men ÄNDÅ så snor dom och påstår att det inte är dom!

Amanda - katastrof att man inte kan ha saker ifred i sitt eget hem!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0