Äntligen!

Åh! Idag har vi haft massag för första gången detta låsåret :) Gott var det! Trots att jag blev torterad tills jag skrek av en viss Jonna som bara var tvugen att trycka ut alla muskelknuter jag hade i hela ryggen, tro mig det var en del, så det var en rätt plågsam process! Men det är så skönt efter och man blir så avslappnad att man kanske till och med somnar på stengolvet ;) det kan ju h'ända menar jag!

Sov som i tidigare inlägg nämnt hemma hos Ola i natt, och eftersom jag hade en väska som totalt svämmade över lämnade jag kvar lite grejer där som jag var tvugen att hämta när jag kom hem. Så jag cyklade bort för att kolla på min pojk och Chrille som spelade lite tennis i solskenet :) Sen kom även Andreas då gick jag och Ola hem och hämtade mina saker för att jag sedan skulle cykla den långa biten hem, med en väska som väger ett halvt ton!

Nu väntar lite plugg på anatomin, promenad runt nissan, filmkollande och vaniljtee-drickande med min mammie <3

Amanda - mamma <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0