Fredag :)

Äntligen är det fredag igen! Blir alltid lika glad när jag vaknar en morgon och kommer på att det är fredag, då är det liiite lättare att gå upp än vanligt! Idag vaknade jag dessutom av att min lilla sötnos påminde mig om att det snat var helg och då blev jag ju såklart ännu gladare :D

Idag har jag baar haft en lektion, som jag dessutom tyckte var väldigt intressant, så denna dagen har varit väldigt trevlig! Inte nog med att det inte var dödens i skolan idag, solen skiner och det är nästan lite som vårväder, inte det där riktigt stekheta sommarvärmen, just detta väder passar perfekt till att sitta på ett kaffé i solen, och det va precis där jag spenderade min eftermiddag! Jag och Sofie liftade med ida in till stan där vi satte oss på esspreso house och snackade och myste. Sen kom Louise och Joel och sedan gick vi en sväng på stan innan vi for hemåt.

Kvällen blir väldigt slapp, ligga och mysa i min säng framför the Hollyday med en kopp tee och en påse naturgodis :D Det är sånna kvällar man längtar efter ibland. Morgondagen ser dock ut att bli raka motsatsen! Det rycktas om förfest hemma hos Lovisa och Ida och Sofie tyckte att jag skulle följa med, så det lutar väl mot det. Och om jag ska vara riktigt ärlig: en utekväll med brudarna är ju aldrig fel! <3

Amanda - borde plugga anatomi men känns halvnördigt på en fredag...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0