Fyyy

Det är gaaalet så duktig jag är! Helt otroligt! Haha! kanske ska sluta nu, för nu tror väl ni att jag gjort något extremt. Detta beror dock på hur man ser på det... Ifall en normal människa hade gjort det jag gjorde hade de varit en jaha-grej, men när jag gör det så är det faktikst ganska så extremt duktigt! Jag fick för mig att jag skulle springa, jag var arg på mamma, och Anna, och Stefan, och på den halva pizan jag tryckte i mig, så jag sprang. Inte långt och inte länge, inte snabbt heller för den delen, man jag tyckte det var jobbigt och nu känner jag mig duktig och tycker att jag är värd en varm, skön och lång dusch med en kopp med mitt nya gröna tee med jordgubb och havtron smak! mums! (för den som inte känner mig, springa är det värsta jag vet och det är vanligtsvis det sista jag skulle göra...)


Sen ska jag nog ta och cykla hem till min pojk och mysa lite :) Imorgon blir det gruppträning heladagen, antagligen med en enorm träningsvärk... joy!

Amanda - nu ska jag hoppa in i duschen

Kommentarer
Postat av: Emma

JAg blir så stolt över dig! Pingu det finns en tränings narkoman i dig du har bara inte hittat den riktigt än!!:D hahah =P

2008-08-21 @ 07:32:25
URL: http://memorys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0