Gårdagen

Första på dagen cyklade jag in till stan för att möta Ida och Lasse inne på ticket där dom skulle beställa en resa till USA, nej då jag är absolut inte avundsjuk! Eftersom jag inte orkade vänta på dom bestämde jag mig för att gå och möta min Iceis som var inne på 3 för att fixa en ny mobil. När ida var klar inne på ticket gick vi alla tre vidare till indiska där jag fyndade ett linne på rean för endast 44.50! Dit kom också Anna efter ett tag och hon och Emma begav sig till gymmet.

På staden hittade jag även en stor vit t-shirt som jag letade efter. På torget köppte jag och ida kantareller och inne på hemköp en varsin fralla, därefter cyklade vi hem till henne för att äta frallorna med kantarellstuvning på! Att säga att det blev gott är en underdrift, för det var himelskt!! :D Ida skulle jobba så jag passade på att cykla hem till Ola för att hämta mina cider jag skulle dricka under kvällen.

Sen bar det av hemmåt för att ha kräftskiva med familjen och Simon vilket var väldigt roligt eftersom att Anton coh Simon tillsammans är hysteriskt roliga! Tro det eller ej! Sen var det bara att göra sig iordning för att cykla bort till ida som stressade som en gris för att hinna bli färdig tills Sofie och Helena kom och hämtade oss. Vi åkte ut till Lovisa i Sandham och förfestade. Det blev tillslut väldigt roligt när vi spelade ringen och man inte fick säga några namn och man inte fick peka ^^

Det blev taxi in till stan och in en snabb vända på BM för att låna toan. Sedan gick jag och Rasums vidare till Kebbab Kungen för att äta kebbabrulle, vilket var kvällens godaste! :D Sedan vidare in på caffét för att bli totalmosad på dansgolvet. Ungefär där någonstans i trängseln tappade jag lusten för att festa och bestämde mig för att ta bussen hem till min varma säng och mina bullar som låg och väntade på mig så fint i frysen!

Idag har jag inte hunnit med så väldigt mycket, vilket jag vid det här laget borde ha gjort... Men jag ska nu på en gång ta tag i mitt liv och börja på att råplugga anatomi eftersom att det är på tisdag vi har ungefär 70 latinska gloser! Sådär roligt tycker jag att det är!

Amanda - Linnéa skickar sötast sms på fyllan <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0