Gårdagen

Gårdagskvällen var en väldigt trevlig en om man frågar mig! Det bar av till Ängelholm för min kära farbror Roffe och hans fru Annette har fyllt år så det var lite festligheter i deras fina trädgård. Vi åt gått och grillade brieost vilket var väääldigt mummsigt! Träffade Henke, min kusin Josefins pojkvän, för första gången, mycket trevli prick tyckte vi allihop! :)
Roffe hade köpt en iphone, bara för att han hade hört av Jasses kompisar att det var det som var inne ^^ Så nu vet hela släkten att den är vääääääääldigt bra, men dessvärre fins det ingen termometer i den och den kan heller inte mäta luftfuktigheten. Dåååligt!
Det blev aldrig att jag drog till pojkens födelsedagsfest för jag var liiite trött, somnde nämligen i bilen hem och var nästan på väg att stanna där för att sova vidare men kom fram till att det skulle bli ganska kallt... Ola var inte den enda som var besviken, utan även Linnéa som hade planerat en utekväll för oss två som är under 20... Förlåt mina sötnosar, hoppas ni fick kul ändå! <3<3

Amanda - Scrubs-tittande är på tapetern nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0