Hairspray :)

Den senare delan av eftermiddagen spenderades i en av dom sköna fotöljerna som står i familjen Peterssons vardagsrum. Där kollade jag, Ida och Becca på Hairspray, åt muffins, mörk choklad med nötter i och drack cocacola! Med andra ord lite god bakismat :) Jag fullkommigt älskade filmen! Det var annat än vad Becca gjorde, hon hatade att dom gick runt och sjöng helatiden. Men jag tycker att det är så töntigt härligt och jag blir glad i hela kroppen bara av att se dom stussa runt i rutan! Sen går det ju inte heller att total rata en film med Zac Efron, det är en helomöjlighet!


             

Nu sitter jag och väntar på min Ola som tänkte titta förbi en sväng innan jag somnar. Det är bäst att han skyndar sig för min engeri är bokstavligt talat på upphällning...

Amanda - skola imon igen, varför går helgerna så snabbt?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0