Oj!

Vad man gör dumma saker när man fått i sig lite, som t.ex. att blogga.. ^^ Haha, hade ett svagt minne av att jag hade satt mig vid datorn när jag kom hem, det hade jag ju! Kan man ju säga! Så jag ber om ursäkt för det inlägget!

Gårdagskvällen var i vilket fall som helst grymt rolig! Jag, mamma och Clabbe sjöng öppna landskap, eller jag och mamma sjöng, Clabbe vrålade något som i alla fall inte var texten... x) Vill särskillt tacka Matilda för denna roliga kvällen, hon och jag sprang runt som jag vet inte vad och pratade med allt och alla, vill även tacka Affe för dansen :D

Blev tyvärr inte många bilder då kameran låg hemma i jackfickan, så jag fick ta lite bilder med mobilen ist. Blev en på mamma, och en på Henke och Mattias.

Mamma med Elisabeth i bakgrunden :)  Henrik och Mattias :)

Amanda - väntar på att mamma ska släppa luren...

Kommentarer
Postat av: Matilda

Ja de va riktigt jävla kul :D

2008-08-26 @ 21:03:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0