Tjoho!

Kom hem från skolan för ett tag sen, första dagen med en massa vanliga lektioner... Det var sådär :/ men det är bara att vänja sig! Imon blir det medecinsgrundkurs, där antagligen rätt mycket anatomi om jag får gissa :) Sen på eftermiddagen blir det massage! :D Som jag längtat heeela sommaren! Ska blir så skönt för min värkande rygg! :/

Tänkte att jag skulle slå en pling till min sötsak eftersom han precis slutat jobba. Det var planerat sedan igår att jag skulle sova hos honom inatt, men idag på vårdpedagogiken sa Maria att schemat blivit ändrat så att vi börjar halv 9 istället för 9, detta betyder att jag måste ta 10 i 7 tåget... och jag vet inte om ola tycker att det är en jättebra idé. Jag har iaf bestämmt att vi ska träffas ikväll, tänkte föreslå en liten runda med hojen :D Vi kan hoppas att han inte ratar alla mina idéer idag iaf! :P

Amanda - glasstappardagen xD

Kommentarer
Postat av: eeeelin

jag är nog din mest trogna läsare, haha :D

2008-08-25 @ 19:20:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0