Usch!

När jag kom ner till frukosten idag stod radion i köket på. På nyheterna sa dom att det simmat in en knölval vid tjuvahålan vid Tylösand! Att jag inte dog på fläcken är ett mirakel! Dessutom var det några som hade varit och dykt som upptäckte det stora äcklet! Dom sa att detta var deras häftigaste dykarupplevelse. Hur fan kan dom? Jag hade svimmat, trillat ner i djupet och dött där. (ja, detta är det värsta sätt jag skulle kunna dö på!) Vasrför i Tylösand? Jag badar ju för fasiken där på sommaren, och i och med att det faktiskt bara är augusti (trots den väldigt höstiga känslan i luften) så är det ju tekniskt sett fortfarande sommar, vilket betyder att det likväl kunde va jag som upptäckte den! Är det detta som kallas nära-döden-upplevelse? Jag tror betsämmt det! Det som nästan är aldra värst är att det finns en val, ungefär en mil bort från där jag är nu!!

Amanda - stödj min utrota-alla-valar-kampanj!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0