Julhelgen i bilder

Bilder från julaftonskvällen:

Fredrik, mormors gran, Alfred och Anton :)


Mormors tomtefamilj :)


Julgranen med lite paket under


Vad mormor och mamma gör vet ingen...

Julklappar:

En svartvit sjal av Anton, pälsvästen av moster och calle, underbaraste kjolen av mor och far, vantar som mormor stickat, bodilotation av Alfred, Lars Winnerbäck DVD av mor och far, Bruce Springsteen DVD av Hanna och Fredrik, glamour tidning av tomten och hundgosedjuret som är döpt efter den jag fick den av, nämligen Sötnos ;) Sen fick jag också ett påslakan och två örngott som min mormor sytt ihop, påslakanet var två ihopsydda underlakan, den övre delen var med broderier och spets på, den hade min mormors mormor gjort, hon hette Amanda Andersson, så det står hennes initialer högst upp, vid spetsen. Det är över 100 år gammalt, skitcoolt tycker jag, särskilt eftersom att hon också hette Amanda :)


Fick inte bara Sötnos utav Ola, runt Sötnos hals hängde detta fina halsband! ♥

 
Sötnos på nära håll! Ni skulle sett hur stjärnan slagit in honom ^^ Han hade virat papper runt hela, och sen snurrat flera varv tejp runt halsen på honom, och sen satt på ett blått band! SÖT!


Av mamma och pappa fick jag också min efterlängtade Philips wake up naturally. Den börjar tändas en halvtimme innan man ska vakna, så när man vaknar är man piggare än om man bara väcks av en jävla mobilsignal. Dessutom så finns det inget pipande som väcker en, utan ljud från naturen, så som fågelkvitter och djungel-ljud, eller möjligtsvis radion. Älskar den! Låg och mös en lång stund till ljudet i morse, underbart att inte flyga upp ur sängen och skynda sig att stänga av den för att den låter så förjävligt, utan att man faktiskt kan njuta av de vackra ljuden :)

Idag:

Detta (minus lillekussen Fredrik, som sitter med micen i handen) vaknade jag till imorse. Ni förstår min irritation?

Ikväll kommer farbror Ragge och Farmor Elaine hit, Fredrik är ju redan här. Sen blir det utgång med bästa tjejerna! ♥

Amanda - Många bilder blir det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0