Dagen innan nyårsafton

Idag har jag städat mitt rum och vardagsrummet här uppe så att allt är dnyggt och rent till nyår. Han även med att slåss lite med den trotsiga femåringen som ska föreställa min 16-åriga lillebror. Snyggt att jag kommer ha blåmärken på mina stackars armar på självaste nyårsafton. Jävla unge!

Senare idag ska jag leka med min älsklings-varbergs-bo, Linnéa Alzén! :D Vet inte riktigt vad vi ska göra dock, men det blir med all säkerhet kul! ♥

Ikväll vill Ola att jag kollar Narnia med honom, jag sa får se hur det blir med den saken eftersom att jag ska leka med Linnéa, men jag kom på en strålande idé! Vi, jag, Ola, Linnéa och Chrile kan ha dubbeldejt och kolla på Narnia ^^ yey! Ola tyckte det var en bra idé, tror jag...


Snygg snyggare Linnéa!

Amanda - Linnéa kom hem! ♥

Kommentarer
Postat av: Linnea

En mycket bra idé tycker jag ! Och det gick ju hem också ! :D

2009-01-02 @ 08:51:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0