Datorproblem

Min dator har varit konstig endasen i fredags, skärmen vill bara funka när den själv vill, och i slutändan ville den inte det någon gång. Därför har jag inte kunnat blogga på ett tag...

Har vatt ledig idag eftersom vi har hemmaarbete i historian, till detta behövde jag en dator för vi skriva en sån riktigt duktig uppsatts med numerering och hela faderittan, så min sötnos till pojkvän ställde upp och lånade ut sin laptop till mig! Go är han! :D

Tillråga på allt har jag fått nackspärr. Det gillar jag sådär mycket. Känner mig väldigt invalid när jag måst röra på hela mig bara för att kolla åt ett annat håll. Det som gör det hela ännu sämre är att vi har träning imorgon och det finns inte en chans i helvette att jag kan bli såpass bra så att jag kan träna, tills imorgon! Det är mer än en helt omöjlighet!

Amanda - Var vänlig och kom på min begravning när Anna är klar med mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0