Dumma jag!

Nu är jag så där lagom arg på mig själv. Egentligen skulle jag pluggat på judendomen idag. Men jag tyckte att en eftermiddag med Robert Pattinson, Filip Benko och Jonas Bane var mer lockande än Abraham, Isak och Moses. Konstigt! Så nu kan jag ingenting till provet imon. Som tur är börjar inte provet förän klockan 1, så jag har en lång sovmorgon där jag får plugga. Mindre kul, men som man bäddar får man ligga! Jag kan tala om för de som är intresserade att det absolut var värt det. Jag offrar gärna en sovmorgon igen ifall de snyggingarna kommer på besök igen! Jag lovar!

Amanda - Nackspärr är inte bra för mig, får galen lusta att städa helt plöstligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0