Godmorgon världen!

Det snöar! Jag gillar när det snöar, iaf när man sitter inne i köket, dricker en varm kopp te och ser hur vår fina "gran" med ljus i, som står utanför köksfönstret, täcks av snö, så att det till slut ser ut som om snön lyser. Det är jättemysigt. Dessvärre är det inte lika mysigt att ta sig till stationen i ett sånt här väder. Jag måste åka buss idag eftersom att jag ser det somen omöjlighet att ta sig upp på cykeln, specielt med min nacke, och om jag nu skulle komma upp, skulle det vara förenat med livsfara eftersom marken är täckt av snö. Tyvärr måste jag gå från österskans till stationen eftersom att min buss efter klockan 8 fortsätter mot flygstaden, och inte mot östrastranden. Men det får gå, känns som om det är dax att ta fram mina lurvigt bruna vinterskor! Skoskav? Ja!

Amanda - Idag har jag sista provet för år 2008, skönt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0