Gymmet

Tjoho!
Nu ska jag och Ida strax dra till gymmet. Hade tänkt förbränna min goda pyttipanna-lunch :P Får se hur det går med den saken!
Idag har jag vatt ledig hela dagen! Skönt, men jag har fått lite för lite pluggat... Brukar tyvärr bli så. En bra sak med dagen är att twilight har anlänt till min dator :D Det dåliga med det är att jag behöver Ola, så att han kan samla ihop fildelarna till en film och bränna över det på en cd. Saken är den att jag har etremdåligt tålamod, så jag har flera gånger funderat på att göra det själv, men så kommer jag på att a) jag kan inte, b) jag kommer försöra filerna så att man inte kan kolla på filmen, om jag skulle ge mig på ett försök, c) då skulle jag bli duktigt arg på mig själv, så jag har skaffat mig lite självbehörskning. Dessutom har min favorit laddat hem Niko till mig! Det var meningen att vi skulle gå på den på bio, men den gick endast kl. 12.15 på lördagar och söndagar, och nu har den dessutom slutat gå... Så han laddar hem den åt mig! Finaste! ♥

Amanda - jag kommer få håll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0