Juldagen

Tjoho!
Igår var det julafton, hoppas att ni fick mycket fina klappar! :) Fick jag iaf! Favoriten var nog absolut den höga svart/gråa kjolen jag fick av mamma och pappa. Jasmine hade en som påminde en del om den, fast den var helsvart, i tisdags när vi var hos min faster, då blev jag arg på mig själv för att jag hade glömt att önska mig en sådan. Men som tur är känner min älsjade mamma mig väldigt väl, så i första paktetet jag fick låg denna underbara kjol och jag belv överlycklig!

Ni som ska ut ikväll kommer få se den, för den ska definitivt invigas ikväll! Dessutom fick jag en väldigt fin, svart pälsväst från min moster och hennes man, den passar perfekt till kjolen. Men problemet är att det är inprincip det enda jag kan ha den till, dessutom sitter mina handbollsaxlar fortfarande kvar så den är lite förliten där över, inte så att det syns, men det stretar lite när jag böjer mig fram. Så jag funderar på att byta den, den är ju trots allt inte det mest mångsidiga plagget i min garderob, så kan jag investera i en ny nyårsklänning ist. Problemet är bara att lappen på västen är borta, jag har kvittot och allting och jag har inte använt den, men jag är ändå orolig för att den inte ska gå att byta! Men jag få dra på charmen så funkar det nog ;)

Gårdagskvällen var jättemysig, vilet i och för sig hela dagen var, men det är något speciellt med julaftonskvällar tycker jag! Sitta i soffan hos mormor och umgås med min älskade, men dock helknäppa familj! ♥

Igår fick mina bröder guitar hero on tour (Kan det heta så?) Det är iaf som ett vanligt guitar hero, fast det är trummor och microfon till, så att man kan sjunga. Jag vaknade av att Anton sjöng (förbannat falskt dessutom) och Alfred som slog på något som ska likna trummor, kl. halv 9 i morse. Jag som fick en ny väckarklocka, en sån som tänds lite i taget, men den vaknade jag ju inte av :(

Amanda - Ett liveband har sin replokal brevid mig just nu.......... hähä!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0