Julestök

Nu har jag, Ida och Emma bakat julgodis halva dagen och halva kvällen, men vi är fortfarande inte klara. Det blir så tråkigt när man bara får dra ut på det hela tiden, men det blir så när alla tre jobbar. Jag jobbar från 1 till kvart över 9imonkväll, så det blir en lång dag. Hinner dessutom inte med en sovmorgon eftersom jag måste rimma på alla julklapparna. Jobbigt!

Kvällen slutade iaf med att vi körde till OKQ8 för att köpa chips med dipp, sen satte vi oss framför High School Musical 2, av alla misstag som gjorts denna dag var nog det de störta. Frågan är om jag har sett en töntigare film? Såg ett barnprogram en gång som hette Lazy Town (?) Det var ungefär samma töntighetsgrad på HSM2... Men Zac Efron är inte att leka med, eller så är det precis det han är? ;)


Bilden är till min sköna böna Emma Christina Höglin, I know you like! ;)

Amanda - Gott med pengar imon! :D

Kommentarer
Postat av: Emma

Haha i like alot ;) Jag vet att du med gör det (L)

2008-12-22 @ 22:24:27
Postat av: Amanda

Haha! Att jag gör! ;)

2008-12-24 @ 10:01:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0