Jullov!

Nu har jag äntligen jullov! Dock har jag inte fattat det riktigt, men jag blir alldels lycklig och lättad när jag kommer på att jag inte har nått att plugga på! Dessutom är det ju snart julafton! ♥

I torsdags var det då julavslutning, det hade nog vatt helt okej om man hade hört vad de sjöng och inte bara vad det spelade... Dålig ljudtekniker? Sen shoppade jag och Jonna lite julklappar. På eftermiddagen bestämdes ett möte hemma i familjen Petersson källare. Julgodis-bakarna skulle göra upp vilka sorters godis släkten ska få detta år. Vi han även med lite mysteriet på Greveholm kollande. Sen beslutade vi att vi, iaf jag och Ida skulle stanna hemma och kolla på tomten är far till alla barnen. Emma visste inte om hon skulle med till Mårtenson men det slutade med lite svenskhumor när den är som bäst, för hennes del med! :D Det bästa i hela filmen är när de andra männen ska svära att de inte legat med Sara. xD

Igår åkte jag, Ida och Becca in till stan för att inhandla de sista julklapparna, trode vi ja! Alla tre har fortfarande kvar lite att köpa... Men det löser sig nog imorgon, eller på måndag! :) På kvällen kom min egna goding och hämtade mig, hade inte sett honom på en vecka så det var väldigt mysigt. Stannade hos honom tills idag. Åt frukost framför Ice Age 2, sötnosen hade köpt apelsinjuice, och jag bara älskar! :) Vid 2 någongång åkte vi hem till hans föräldrar för att hämta hans julgran som de huggt till honom. Den var inte så stor, men vad kan man begära i hans lägenhet? Dessutom hade julgranspyntet inte räckt om den var större så det var bra med det!

Senare på kvällen hade jag och Ida stora problem angående utgång, men det slutade med att vi blev kvar hemma. Låg och kollade på Harry Potter och fången från Azkaban. Den är bra :)

Imorgon ska jag till Eurostop med Ida och Becca, och sen blir det att bakajulgodis! :D Dessutom ska jag och mamma sätta upp och klä granen, för om mamma och pappa gör det, finns risken att jag är ett skiljsmässobarn innan nyår, och det vill jag ju inte!

Tanken var att jag skulle lägga upp en bild på Olas julgran, men saldden funkar inte och jag hittar inte addapetern till minneskortet, så det blir ett senare projekt!

Amanda - Nu är det julfint, här hemma! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0