Klockan går

Nu är jag klar för staden! Väntar bara på min kära pojkvän :) Vi ska även hinna med att kolla säng till honom, välbehövligt för att sova hos honom är som att sova på en stenbänk, så där bekvämt med andra ord.

Jag sa att jag skulle bli klar inom 45 minuter, så han skulle komma och hämta mig då nån gång, ändå sitter jag här, nästan en timme senare och han har ännu inte dykt upp.. Lite av en tidsoptimist är han allt min lilla Ola :P

Dragit på mig en dunderförkyldning har jag nog också gjort. Nyser som om jag aldrig har gjort något annat i hela mitt liv och der börjar kännas i magen ska jag säga. Tecken på att jag kanske borde träna? ;) haha Jag och Ida hade faktiskt planerat att göra det ikväll, men jag har lite beslutsångest, känner att det hade vatt väldigt skönt, för jag har enormt mycket överskottsenergi, men samtidigt vill jag inte att det ska bli värre till nyår och allt. Men jag har ju trots allt inte ont i halsen så det är ju inget farligt om jag skulle bestäma mig för att sticka iväg :) Får se hur jag gör!

Amanda - Om två dagar är det nyår!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0