Niko!

Så, nu har jag stört mig färdigt på youtube (inte riktigt, men jag blev så trött på det att jag slutade titta/lyssna.. :P) Det jag skulle betätta var att jag och Ola kollade på Niko - The flight before Christmas igår :) Jag tyckte den var dundermysig och supersöt. Min kära pojkvän störde sig på att skåderspelarna (?) var dåliga... Den var dock animerad så skådespelar vet jag inget om ;) Dessutom satt han och övertolkade allt som sas. Det stod att filmen var bartillåten, Olas version av det hela var det däremot inte...


I vilket fall som helst avgudar jag denna lille ren och hans ekorrpappa Julius :)

Amanda - Fan vad dom måste knullat runt! (Ola om tomtens flygande renar...)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0