Söndag, tråkdag

Idag har vatt en ganska ensam dag. Min mor har fått spel på mig ett antal gånger och tyckte att jag skulle gå och göra något, men jag kom inte på vad. Fick iaf med henne till eurostop där jag shoppade en ansiktsmask, puder och ansiktsscrubb. Efter vi ätit blev jag åter igen rastlös och betsämde mig för att baka, problemet vara bara att vi inte hade allt hemma så jag fick med mig mamma till konsum så att hon kunde betala :)

Nu har jag bakat morotsmuffins och gjort änglamat (skorpor som är uppmjukade i mjölk, med lingon och grädde på) fick alltid det när jag var liten och var hos mormor, och jag blev sugen på det när jag tänkte på lingonsylt och såg ett paket grädde i kylen (y) Även fast det låter super äckligt är det raka motsattsen, jag lovar!

Ikväll vet jag inte vad jag ska göra. Ska nog kolla film med mamma, annars sticker jag nog bort till Ida och kollar film med henne, Lovisa och Sofi ist. :) Mycket bra valmöjligheter har jag tycker jag allt!

Imorgon ska jag få med Ola in till stan! Vi har vatt tillsammans i snart 6 månader, och träffats i 8, och ändå har jag bara lyckats lura med honom till stan en gång! Otroligt! ;) Jag ska iaf äntligen byta min pälsväs, antingen till en ny, eller bara ta pengaran tillbaka. Och så ska jag kolla vad One Tree Hill säsong 5 kostar, för kostar den runt 300 kr tar jag hellre den än en ny väst... (A) hihi Jag har faktiskt lite OTH-abstinens just nu, så jag funderar på att ta en lååång dusch, lägga på lermasken peela mitt ansikte lite för att sedan sätta mig framför tv:n och smörja in mig med den nya bodylotationenen jag fick av Alfred i julklapp och börja kolla på OTH säsong 1 avsnitt 1? Låter som en bra idé! :)

Amanda - hopp in i duschen! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0