Torsdag

God eftermiddag!
Nu har jag precis ätit lunch, lite väl sent, men jag hade lite att pyssla med innan. Har fixat Linnéas blogg, tycker personligen att det blev väldans bra, kan dock bero på att bilderna är så söta ♥

Har lite träningsvärk idag, men inte så mycket att jag inte står ut. Skönt det :D Ska in till stan med Ida sen för att fixa lite saker, sen kommer pappas jobbarkompisar hit, så jag har blivit ombedd att sitta och va trelig med "flickorna på pappas jobb". Jag har inte träffat alla, men flickor är inte den bebämnigen jag skulle använda... Sen ikväll har jag en barnfilms-dejt med min kära pojkvän :D Om det blir som tänkt då vill säga, han har nämligen en del att plugga på,  men jag håller tummarna för jag har väntat på min älskade renunge Niko tillräckligt länge nu tycker jag!

Amanda - Nu ska jag göra mig iordning för staden med Ida


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0