Upprepning, någon?

Hej igen!
Jag och Ida var aldrig i stan igår, av olika skäl. Men idag ska vi dit en snabbis åtminstone! :) Ikväll ska vi mysa, hon och jag. Kanske till och med blir att jag nanar hos henne? För imorgon ska vill Göteborg och julmarknaden på Liseberg! :D Åh det ska bli så himmla mysigt! ♥

Jag får inte glömma min kamera imon!

Nu håller jag iaf på att göra mig iordning, men jag tröttnade, så jag satte mig här. Tålamodet är som ni hör på topp! ^^ Ist sitter jag och lyssnar sönder Jordin Sparks - tattoo. Undra just hur många ggr jag har tryckt på "spela igen"... Många gånger blir det! Som jag gissar att min kära kusin skulle sagt! x)

Amanda - Träna idag kanske?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0