Äntligen fredag

God middag!
Idag är vi lediga från skolan eftersom att vi fick hemmaarbete i historian. Det tyckte jag var väldigt bra eftersom jag har miljoner saker att plugga på just nu. Så jag gick upp halv 9 imorse och satte mig för att plugga på direkten. Efter två timmar, vid 11 började jag känna mig trött så jag bestämmde mig för att gå ner och äta frukost. Igentligen är det helt knäppt att jag kan vara uppe i två och ½ timme utan att ha ätit nånting. Men det är väl antagligen för att jag är van att äta frukost i skolan eftersom jag hellre sover när jag sitter på tåget :P Haha

Så nu har jag iaf ätit och det var riktigt gott ska jag meddela! Mina planer för idag är att plugga, plugga och åter plugga! Och sen om jag hinner ikväll ska jag nog försöka hitta på något annat! :D Om jag har tur vill säga ;)


Amanda - Nu har jag gjort mig förtjänt av ett AA-avsnitt! Eller hur?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0