En "klassisk Ida"

Amanda: Kolla vilka fina mappar jag har gjort! (Visar mina hemmagjorda mappar, var på en av dom är med Bruce Springsteen och Lars Winnerbäck på)
Ida: Oj vad duktig du är! Han var ju ganska sexig! (Pekar på en bild där Bruce sitter i en bil, när han är typ 25 år)
Amanda: Jag vet!
En stunds tystnad
Ida: (lite för sig själv och på grav london-dialekt) Roling stones
Amanda: Vad. Sa. Du?!
Ida: Sa jag nått dummt nu?
Amanda: Vad sa du?
Ida: Äh, det var inget. Men... det ser ju ut som han, ääh.. Lars Winnerbäck!
Amanda: Det är Lars Winnerbäck...
Ida: Jaha, men de andra är samma person?
Amanda: Nej, det är Lars Winnerbäck det också (pekar på en bild med en långhårig Lars)
Ida: Jaha, med dom andra är samma?
Amanda: Ja, Ida
Ida: Men var det inte han som spelade i Roling stoens? (Pekar på bilderna på Brucan)
Amanda: Nej, Ida!!
Ida: Men han är med i det bandet du var och kollade på i sommras?
Amanda: Det var inget band, det var en artist med ett band. Vad heter han? (Tittar lite menade på henne)
Ida: (Tänker efter en stund) ...öh, nej du, nu får du nog hjälpa mig!
Amanda: det börjar på B..
Ida: Boss!! (Överlycklig)
Amanda: The Boss, och han heter inte det..
Ida: Börjar hans förnamn också på B?
Amanda: Ja, Brrrrr...
Ida: BRUCE SPRINGSTEEN!
Förlåt mina hjältar, men jag älskar henne ändå! ;)

Amanda - Yoga imon :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0