Godmorgon!

Idag börjar jag halv 11 med historia. Joy! Trots att jag egentligen har sovmorgon får jag ändå gå upp tidigt eftersom att mitt tåg går vid 9. Okej att jag egentligen inte behöver gå upp kl 7 för det. Men då kan jag ligga och dra mig när klockan ringer, sminka mig och göra mig i ordning i lugn och ro, och dessutom hinner jag äta frukost hemma! Vardags lyx, för alla andra dagar gör jag det på tåget eller i skolan, och det är inte lika gott eftersom jag då inte kan ta med mig mitt favvote pga den dumma termoskoppen som bara läcker hela tiden!

Jag sminkade mig nyss, och precis när jag var klar och tänkte sätta mig och blogga lite började jag nysa, verkligen mega-nysa. Ni vet så som bara jag kan? Typ 10-15 gånger i rad eller nått. Så masscaran blev aldeles utkletad så jag fick börja om igen. Som tur var gick jag som sagt upp tidigare så jag hann med det också! ;)

Amanda - fruuulle!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0