Helgen

Tjoho!
Dålig uppdatering i helgen, har haft mycket för mig så jag har faktiskt något att skylla på! :)

Igår var jag, mamma och mormor på julmarknad i haverdal. Det är inte alls långt kvar till julen nu, och det tycker vi givetvis om! :D Det var mysigt och jag fick köppt mitt älsklings te. Så det var en lyckad tripp får jag nog säga. När vi kom hem hade jag lovat att massera Alfred, eftersom han har ont i svanken. Jag tror aldrig att jag har masserat någon som skrikti så mycket! Dock var det befogat, för oj vad muskelknutor han hade! Galet!
På kvällen cyklade jag hem till Ida för att förfest lite där, det var väldigt mysigt, när vi nu hade lyckats gjort oss iordning allihopa.. :P Det tog dock ett tag. Sen tog vi bussen in till stan för att kolla på modevisning för carlings inne på B&B. Där fick vi vip bord, tack vare min kära Ida som sitter med i studentkomitén :) Vi dansade hela natten och jag kan utan tvekan säga att jag aldrig trodde att jag skulle ha så kul inne på B&B.. Inga fördommar! ;)

Idag har jag inte fått mycket gjort... Legat i sängen och kollat på madagaskar och försökt att mota bort bakisångesten samt bakfyllan. Det gick tillslut och nu sitter jag här, eftersom jag är för trött för att städa. Hoppas på att Ida ringer i vilkensekund som hälst så att jag har en ursäkt för att lämna detta hus och kolla på "bilddagboken" (dagboken även kallad xD) och äta en stor påse godis. Det får jag, eftersom att jag är bakis. Eller hur?

Imorgon är det äntligen redovisning i psykologi. Har vatt klar ett tag nu och det ska bli skönt att få det gjort!


ruskigt gott!

Amanda - ge mig saltlakrits! ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0