Hos Ida

Sitter i familjen Peterssons kök och väntar på att Ida ska komma tillbaka efter rundturen med Exa. Det är tänkt att vi ska plugga, men än så länge har det inte blivit nått. Vi har flängt halmstad runt för diverse saker och nu har vi precis blitvit klara eden morotskaka, blev dock två formar, och en kladdkaka. Mummsigt värre. Nu när Ida kommer tillbaka ska vi sätta oss och plugga religion båda två. Hon kristendommen och jag judendommen. Jippie yaj!

Båda två är sådär härligt övertrötta så att allting som händer och sker blir mega roligt! :) Sånna dagar gillar jag! T.ex. jag råkar av misstag hälla i en dl florsocker i grädden när den egentligen ska vara i philadephiaosten, det hela blev väldigt roligt eftersom att grädden nu knappt går att äta,trots att jag fick bort det mesta av flosockeret...

Att det kan ta så lång tid att ta sig runt ett dagis med en hund! Under tiden som hon har vatt iväg har jag gjort glasyr till morotskakan, diskat en kniv, bränt mig på en plåt, spolat vatten på fingret, svurit lite, kollat om kakan var klar, satt in kakan i ugnen igen och skriva hela detta inlägg... Men nu kom hon! :D

Amanda - plugga var det ja!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0