Mammas födelsedag!

Hej och godkväll!
Igår var det studentfest. Gissa om det var kul! Att det var. Först var vi på världens förfest utanför frillesås hemma hos Gemina. Den lilla donnan (Gemina) blev tydligen väldigt varm när efter att hon kört som hen galning till busshållsplatsen för att hämta upp oss, så när vi kom in bestämmde hon sig för att strippa lite för oss! Det bör tilläggas att hon var Mr. Maffia, iklädd en skjorta, väst, slips, hatt solbrillor och ett par svarta byxor. När hon kom ut från toan hade hon endast på sig byxorna, slipsen, hatten och brilsen. Som vi skrattade. Linnéa som var en magiskfé försökte trolla bort bilden från sin näthinna, men jag tror inte att hon lyckades! HAHA!

Jag vet att det är jättetråkigt när man berättar om något internt, men jag var tvungen, så förlåt!

Nu ska jag börja städa mitt rum för halv 7 kommer släkten, och en halvtimme innan det kommer min Ola! Mys! Saknade honom igårkväll!

Amanda - aka. Marilyn Monroe ;) Bilder kommer inom kort!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0