Måndag

Hej!
Idag hade vi äntligen redovisning i psykologin! Jag och Jonna, den andra halvan var inte med av olika skäl... Sussanne, vår lärare var helt faschinerad av alla redovisningarna, och de redovisningarna jag såg stod alla och lästre rakt från papprena, typ. Med andra ord: Yvonne hade fått ett gravt utbrott, men inte hon. Jag fattar inte hur hon kan tycka det är bra när man står och rabblar massa psykologi-ord som ingen förstår? Jaja. Jag ska inte klaga!

Sen hade vi vårdpedagogik, sådär kul, men Maria är iaf fett söt ;) Efter det var det lunch och sen religion. Oj vad duktigt vi jobbade, Jonna, Linnéa och jag! Jag tror att Stefan var impad! haha

Nu har jag precis kollat ett AA-avsnitt och ska snart ringa ida om träningen ikväll. Ska på skivstång, kommer bli vääldigt jobbigt, men kul! Har inte tränat innan GC pga min förkylning och hosta. Men nu ska jag då börja igen. Ska bli skönt! Faktiskt ;)

Igår kollade jag och Ida dagboken, igen. Åh vad jag älskar den filmen! Helt underbar och så himmla hemsk och sorglig att man inte vet vad man ska ta vägen! ♥


Dessutom är inte Ryan Gosling, som spelar Noah i filmen, helt fel heller... Right?

Amanda - Fika på fredag Jonna? ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0