Massage

HEJ!
Idag har jag fått skön och välbehövlig massage av Elin. Min rygg har kramat livet ur mig ända sen G.C, så det var väääldigt gott! Eftersom bussen från kurorten kommer in två minuter efter att mitt tåg har gått satte jag mig, alldeles själv, inne på espresso house för att dricka en chai latte och plugga lite. Det gick över förväntan och jag blev klar långt innan nästa tåg skulle gå. :)


Nu är jag så hungrig att jag håller på att krivera, eftersom att maten på kurorten inte var så mycket att hurra för. Det känndes som om kocken tappat pepparkaret i maten och glömt att ta upp det. Det existerade ingen annan smak än just peppar. Men det bröde som finns där är ju som sänt från himmeln! Pappa ska dit på torsdag så jag har bett honom köpa en limpa :) Risken finns att min senila far glömmer detta...

Amanda - ledig imon, gud så skönt! :)

Kommentarer
Postat av: elin

det var välbehövligt och jääävligt skönt, jag är helt mösig nu (:

2008-11-11 @ 18:49:54
URL: http://iilin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0