Plugg + studentfest = katastrof

Ååh! Jag har egentligen värkligen inte tid med att sitta här! Särskilt inte med tanke på att vi idag fick ytterligare en uppgift av Yvonne, med andra ord har jag tre saker att göra på fredag! Grattulera mig! Men jag orkar inte plugga mer nu på ett tag. Finns miljoner andra saker jag har att göra (att sitta här är inte inräknat i de miljonerna)

Jag måste börja packa nu, det är nämligen så att i morgon är det STUDENTFEST! Ack vad bakis jag kommer vara på fredag. tyvärr har jag inte riktigt tid att vara det...



Temat är "Bokstaven M", gissa vem jag ska va? Tror ni det kan funka med extrem-mycke foundation, mörkbruna ögonbryn, kajalmålade ögon, knallrött läppstift, locktång, två burkar hårspray, en prick på vänstar kinden, en klänning och ett par höga klackar?

Amanda - Bara Chanel no5 som fattas! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0