Plugga var det!

Tjoho!
Just nu har vi galet mycket i skolan, och då passar det sådär lagom bra att bli förkyld och hostig igen... Trodde knappt att min hals skulle finnas kvar när jag vaknade i morse, med tanke på så mycket som jag hostade i natt! Men det gjorde den och jag tog mig till skolan, vilket var, enligt min mening, extreemt onödigt eftersom jag inte kunde vara med på träningen, som vi hade hela dagen. Så anledningen till att jag överhuvudtaget åkte till skolan var fysiologin, eftersom vi ska ha mega prov i hela träningsläran näst torsdag och därför behöver vara med på genomgångarna. Men vi gick inte igenom något som jag inte hade fattat om jag bara läst någon annans antecningar. Med andra ord hade jag ingenting att göra, förutom att kolla på när klassen körde step up. Jag som kunde vatt hemma och pluggat, men nej!

Som tur var fick vi sluta en timme tidigare, så jag kom hem i hyffsad tid iaf! :) Då slängde jag in kvällsmaten i ugnen, och medan jag väntade på den, det tog 2 timmar, pluggade jag hela tiden. Och nu eftermaten har jag pluggat hela tiden också. Men ändå känns det som om min tid inte kommer räcka till! :/

Nej vet nån va! Nu ska jag ta mig en kopp te och en panodil, så att huvudvärken släpper och sen blir det antingen sängen eller träningslära-plugg. Jag känner att mitt huvud röstar på det förstnämnda alternativet!

Amanda - "Ledig" imon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0