Regn, regn, regn...

Det bara regnar och regnar och nu är jag galet trött på det! Kom nyss från skolan, när jag hoppade av tåget upptäckte jag att det var ännu värre väder här, än i Varberg. För ovanlighetens skull! Det var sånt där äckligt regn, som om man silar en spann med vatten. Typ. När jag kom hem var jag så blöt att det ran från mig. Masscaran var utsmetad ända till håret och mina vita strumpbyxor var näst intill genomskinliga. Dåligt! Men nu har jag fått upp värmen och tänkte kolla på ett AA-avsnitt innan jag ska börja med pluggandet. Galet mycket plugg nästa vecka.

Måndag: Kristendom- och islamprov
Tisdag: Sjukdomslära
Torsdag: Stort träningsprov
Fredag: Historiaprov och judendomsprov

Dessutom är det studentfest på torsdag, så man kommer må sådär på fredag...

Amanda - Gud giv mig styrk!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0