Sista lovdagarna

I fredags var det Underbar, förfest hemma hos Chrille och Linnéa, med Jonna och hennes kompis! Riktigt trevligt hade vi det! Särskilt när vi spelade ölspelet och hittade på egna regler eftersom att vi inte kom ihåg de riktiga! ;)

Innan underbar var jag med mamma och pappa i Ullared och shoppade lite :) Hittade den perfekta kläningen till studentfesten, för endas 39.95! Kap, någon? Hittade även lite andra saker, t.ex. ett par lila leggins! Passar skitbra till min stora gråa mjukiströja, blir väldigt mycket 80-tal över det hela! :D

Gårdagen spenderade jag med Ola :) Låg och myste heladagen, har längtat efter det nu när jag var i väg och fått sova själv. (eller själv å själv, brevid en Ida som pratar i sömnen och snarkar som en hel karl :P) Va i vilket fall som helst väldigt mysigt! ♥

Nu har jag bakat morotsmuffins, eller jag orkade inte klicka upp det i småformar så jag la allt i en stor kakform ist. Hoppas på att det blir lika bra för det! :) Till det gjorde jag en sås med philadelphiaost och citron. Mumma!

Under vår vistelse på Gran Canaria kom jag och Sofie på att vi missat väldigt många avsnitt av andra avenyn, så jag tänker ta igen lite nu och passa på att kolla på några avsnitt när jag ändå är ensam hemma.

Amanda - hopps på något spännande i AA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0