Sjuk :@

Jag är sjuk igen, någon som är det minsta förvånad? Skulle inte tro det, nej. Har haft ont i huvudet sen i tisdags kväll, var något bättre i går när jag gick upp, sen helt plöstligt, från ingenstan slog det till igen, och jag trode jag skulle gå sönder! Satan i gatan, lilla smärtan... Nu mår jag lite bättre, är dock långt ifrån bra, men jag har som bekant prov i morgon så jag får vara så god att plugga ändå! Det värsta med denna huvudvärken är att den inte går över. Det spelar ingen roll vilken medicin jag tar, hur mycket vatten jag dricker eller hur mycket jag än sover. DET GÅR INTEÖVER! Varför ska jag helatiden vara sjuk! Det är inte rättvist någonstans! Det går knappt två vackor utan att jag får lova att vara hemme igen. Skulle tippa på att jag har jordens sämsta imunförsvar, eller nått!

Amanda - tråååååååååååk

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0