Skolan igen

Tillbaks till skolan idag efter lovet. Det var väldigt längesen jag var där nu, var ju sjuk innan GC, och sen har det som sagt vatt lov. Kändes så där bra när man ska börjar med en redovisning, sen ett prov. Men det blev ganska lugnt eftersom att Jennifer inte var där och därför kunde vi inte redovisa. Sen kunde jag inte göra provet heller eftersom jag inte hade kunnat få tag på böckerna under lovet. Hade tänkt att ta hem religionboken på måndagen innan lovet, men då var jag inte i skolan, så jag har inte kunnat plugga något. Ska göra det på fredag så att jag slipper ha det hängande över mig!

När jag satte mig här var tanken att jag skulle renskriva vårdpedagogiken och börja på träningsläran, men så ko jag på att jag missat massa Andra avnyn-avsnitt så jag kollade på två avsnitt ist, och så hamnade jag här...

Jag har sån jävla lust att gå på skivstång med Ida ikväll, men jag känner att min hosta hindrar mig :/ Hela dagen har jag hållt på att hosta upp lugorna, värst var det när det var redovisningar... Bra tajming! :P

Amanda - Just searching for a world with some soul - Bruce Springsteen ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0