Tjoho

Imorgon är det farsdag, och med detta i baktankarna åkte ja, mamma, Anton och Alfred till OnOff vi lunchtid för att köpa en mp3 till vår kära far. Det gick gansk smärtfritt och vi enades om en hyffsat fort, så vi bestämmde oss för att åka och hälsa på mormor. Där fick vi lunch, mormor hade precis bakat "mormor-bullar" som är vanligt bröd eller frallor, så vi åt tills det stod ut genom öronen på oss alla fyra. Då tog lilla mormor fram äppelpajen och tvingade i oss ännu mer. Men gott var det! :D

När vi kommit hem från mormor ringde jag ida för att höra om hur våra planer om att åka in till stan och ta en fika gick. Vi bestämmde oss dock för att åka till Eurostop och "titta" på kläder ist. Dock blev det inte så mycket tittande fr min del, vilket det borde blivit. Ist köppte jag ett par jeans och en poncho (jag vet att det är världens typ fulast ord, men den är väääldigt fin!)

Igår beställde vi studentmössor, och lita annat fint till studenten, bl.a. en vit tjocktröja där det står student 2009 på och självklart mitt namn, ett par trosor där det står godkänd och min personliga favorit: en svart t-shirt där det står absolut student i samma stil som det står på absolut flaskorna. Väldigt tjusigt må jag säga! :)


Så efter gårdagens beställningar och dagens shopping går jag snart i konkurs! Spara till Ayia Napa, någon?

Amanda - Mamma Mia låtar till mobilen, NU!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0