Trött

Idag är jag så galet trött! Kunde knappt hålla ögonen öppna på fysiologion, och ännu värre var det så klart på massagen! Först masserade jag Gemina, sen bytte vi. Efter det fick vi rast, men jag kom aldrig riktigt upp från massagebänken så där sov jag i en halvtimme.. Sen var det ny massage, och eftersom Desiré  var sjuk kunde hon inte få massage, så hon masserade mig dubbelt så länge. Och jag bara älskar det. Dock kom Jonna och jagade upp mig och sa att vi skulle ta en minut över tre bussen, men så kom jag på den brilljanta idén att fråga Gemina om hon kunde köra oss in till stationen, eftersom hon dagen till ära har tagit körkort! Så grattis till den sötingen!

Nu sitter jag och har ångest för allt som borde göras men som jag inte orkar med. Kom på idag att vi på fredag har stort historiaprov. Joy! Dessutom har jag ju religionen att tänka på. Dubbelt kul med andra ord!

Helst av allt vill jag bara lägga mig i sängen nu och sova tills solen går upp (och lite till...) men det går verkligen inte för sig. Särskilt inte om jag vill få godkänt på proven.

Amanda - maaat!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0