Yoga

Idag var det yoga på schemat, hela dagen lång. Började med en jobbigare form där man blev riktigt svettig så som man höll på och flänga runt på matten. Sen var det teori, och som vanligt, när det gäller teori, så var det inte allt för himmla skoj! Luch därefter och sen lektion om styrketräning, vilket inte heller var super. Sen där emot, så var det yoga igen, och denna gången var det nån typ av meditations-yoga, så jävlans gott. Satt som nån annan jävla guru i en ring, bena i skräddarställning och händerna liggandes på knäna med tumme och pekfinger ihop, som om man skulle börja sväva i vilken sekund som helst. Det enda ord man skulle tänka var lugn, lugn, lugn o.s.v. Sen skulle man räkna till 10. Så fick vi lägga oss ner och man var helt borta, så kom Anna med en filt och bäddade in en as skönt. Den bäst träningen nånsin! HAHA!

Sen satte Linnéa och jag oss på Espresso House och myste med varsin chai latte och en browni (även kallad Linnéa och Amanda speciale :D) När jag skulle gå till perongen sa Linnéa att hon ville till halmstad hon med för att träffa sin pojk. Då kom jag med en snilleblixt och sa att hon kunde åka till halmstad, så det gjorde hon! Vi var fett olagliga, när konduktören kom låssades vi sova så att han inte skulle kolla på biljetterna, hon för att hon inte hunnit köpa biljett, och jag som moraliskt stöd. x)

Nu har jag precis duschat Det började spö regna när jag kom hem, så jag var dyblöt när jag klev innanför dörren, sådär lagom kul... Men säg nått som inte en dusch kan fixa! :) Tanken är att jag ska laga mat till hela familia nu (jag vet, jag är underbetald.. :P) Men dessvärre finns det inget att göra mat på, så det får vänta tills mamma kommer hem efter att hon har handlat. Då kommer hon va go och glad... NOT!

Amanda - jag tror jag har träningsvärk (?) i min käke. DÅLIGT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0