Dagen

Hej!
Idag har vi haft coreträning, egentligen skulle vi haft det nästan hela dagen, minus den sista en och halv timmen. Men jag och Jonna valde att hoppa det sista passet, till mesta dels på grund av att vi inte ville bli filmade när vi står i plankan och är hur röda som helst. Det varnämligen några högskolestudenter som skulle filma ett corepass och lägga upp det på atleticas hemsida så att man kan träna hemma. Jag kände att det får vänta några år tills jag är redo att hamna på webben när jag tränar. Jonna kände som tur var likadant, så ist gick vi en sväng på staden och shoppade. Som tur är har jag läst någonstans att det är träning att shoppa med! Så vi fick ju lika mycket mortion som de andra ^^ haha!

Iaf, så köppte vi båda två en asgosig tjocktröja som är lite längtre så att man kan ha leggins under. Tyckte vi va fett mys så det slog vi till på!

Amanda - nu kommer mamma vilket innebär MAAAT!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0