En numera vanligt förekommande onsdag

Jag har så jävlans tråååkigt! :( Bara sitta inne och inte göra någonting alls! Galet less på detta nu!

Det var meningen att jag skulle till doktorn på fredag men de ringde och jag har fått tid imon, klockan halv elva eller någonting i den stilen. Toppenbra med tanke på att jag kommer bli halshuggen om jag inte går på torsdagens lektion.

Nu sitter jag och kollar på Tristan och Isolde på youtube. Det är någon vänlig själ som lagt upp hela filmen där i 12 delar, varje del är 10 minuter, så det är lite småjobbigt då jag hela tiden (okej, bara var tionde minut, men det känns som hela tiden) måste leta efter nästa avsnitt. Dessutom är det lite små omysigt då jag sitter på datorstolen två meter bort från datorn, annars blir bilden bara en massa prickar, och jag kan ju inte missa varken Tristan eller Merlote. Så jag får sitta där, mitt ute på golvet, rakt upp och ner på en jäva stol som knarrar. Eftersom vi har en soffa brevid datorn tänkte jag att jag kunde vrida skärmen, men sladdarna räckte inte till så det projektet gick åt skogen... Tog en liten paus i tittandet men nu ska jag börja på del 7. När Mark nyss gift sig med Isolde :(

Imorse, när jag inte kunde sova satt jag och kollade på Montell, heter han så? Han har i vilket fall som helst en egen talkshow, och samtalsämnet där idag, eller rättare sagt i dagens program, eftersom jag tvivlar på att det är direktsänt, var andar, änglar och spöken. Lite små läskigt att vara ensam hemma nu... Jaja, jag är glad så länge det inte kommer en liten blek pojke med andedräckten som en vit dimma ur munnen på honom och säger: I see dead people. Fan, nu blev jag sugen att se sjätte sinnet också.

Amanda - cravings efter One Tree Hill säsong 4, 5 och 6!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0