God morgon!

Ännu en dag hemma, framför datorn. Trots att jag är hemma och absolut inte har någonting som helst att göra, så kan jag inte sova längre än till halv sju! Katastrof! Det kan dock beror på att hela huset vibrerar när Anton och Alfred leker krig och pappa skriker till dom att dom måste vara tysta för att jag sover. Jag har en sak att säga till dom alla tre: Inte längre!

Har suttit och kollat på The Voice på femman, det kan inte direkt klassificeras som mitt favoritprogram, men det är tusen gånger bättre än TV-shop där alla är så fejkade och glada att det enda rätta hade varit att spy på dom.

Hmm.. ännu en munter morgon! Det enda som får min dag att se lite ljus är att det är fredag och att jag tänkte dricka o'boy till frukost tillsammans med lite godis som jag hittade i skafferiet. Jag sattsar på en proteinrik frulle jag! tss!

Dagens citat: I belive that beauty magazines promote low self esteem - Affromation, Savage Garden
Känner att detta passar väldigt bra in på dagen då jag låg och läst Vecko Revyn samtidigt som jag kollade på The Voice, dessa två hade något gemensamt och det var att Carolina Gynning var med i båda två. I tv:n sa hon att hon knappt äter för att hålla sig smal och i tidningen så verkade det som om hon var lyckligast i världen. Kan man vara lyckligast i världen och knappt äta någotning undrar jag då. Skulle faktiskt inte tro det!

Amanda - Grattis Calle på födelsedagen! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0