Godmorgon världen!

En vääldigt mysig morgon, det må jag säga! :) Först vaknade jag brevid min Ola, det är ju aldrig fel! Sen cyklade jag hem i ett väldigt fint, men dock kallt väder. Cyklade inom Östras bröd och köppte frallor. Kom hem och äter mina frallor med pappa som har sovmorgon idag, samtidigt som jag läser Hallands Posten. Bättre kan det nog faktiskt inte bli. Det blir dessutom ännu mysigare när jag har på mig min nya mys-tjockis-tröja! Åh, vad jag älskar den! ♥

Nu sitter jag här och sörplar i mig en drickyoghurt, samtidigt som jag funderar på om jag orkar plugga någonting idag. Svaret blir ganska självklart nej, men jag tror tyvärr att jag är så illa tvungen eftersom att vi har redovisning i psykologin på måndag. Och jag är inte riktig på det klara med vad jag ska säga... Sådär bra! Dessutom har jag ju som vanligt certifiering flåsande i nacken så det är nog lika bra att sätta sig med den ett tag också. Särskilt med tanke på att vi har fått fem nya muskler jag inte ens tittat på. Dååligt Amanda.

Idag blir det spinning med Ida, för att sedan kolla på Mamma Mia med henne, Lovisa och en stor fet godispåse! :) Det är ju trots allt fredag! :D

Amanda - 5 dagar, behöver jag säga mer?  ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0