Ingen farmor :/

Det blev inte att jag och pappa åkte till farmor :( För hon skulle gå och se Mamma Mia med min faster. Blev lite avundsjuk där ett tag, jag vill nämligen också se den! Ska tydligen vara väldigt bra, säger dom som har sett den! Jag och Ida hade lite plander på att gå och se den nästa helg. Får se hur det blir med det.

Jag hade tänkt att jag skulle baka lite ist för att åka till farmor, men jag hittar ingenting jag vill baka. Tyckte att jag kunde baka en prinssestårta, det tyckte inte mamma. Tyvärr var det också min enda idé så det blev att jag satte mig här för att plugga histora som jag och Jonna ska få klart tills imon. Galet tråkigt är det vill jag bara medela. Jag skiter faktiskt fullständigt i om frankrike hade en gåvoekonomi på medeltiden. Men jag är nog så ila tvungen att få in detta i min hjärna då jag ska redovisa detta på onsdag. Ååh! Palla!

Amanda - Surar bara för att jag inte fick göra min prinssestårta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0