Klippt mig!

Idag har jag, Jonna och Johanna varit på utbildningsmässan på bibblan här i stan. Grejen med sånna mässor är att det är faktiskt roligare att vara där än vad man tror. Det är kul att berätta om vår utbildning eftersom att den är så speciell, då är det många som frågar också!

Vi fick sluta klockan 1, så då sprang jag runt på staden och letade efter kläder till studentfesten :) Ska bli så förbannat jävla kul! Känner att jag har valt den perfekta utklädnaden och att den verkligen är väldigt mycket jag ^^ Haha! Tyvärr gick det inte så bra med kläderna, mend et är ju ganska gott om tid kvar så jag är säker på att det kommer att ordna sig! :)

Sen när jag hade tröttnat på att springa runt på stan ringde pappa, han var på bibblan med farmor eftersom han trodde att jag slutade klockan 2, så jag sprang dit för att hälsa på min underbara farmor! ♥
Sen fick jag småsringa bort till Jacobsson för att jag skulle klippa mig. Hela 20 cm av mitt extremt slitna, långa, blonda hår hamnade på golvet. Så nu är det bara till axlarna, men jag är jätte nöjd :D

bakifrån

Amanda - Stolt att jag vågade klippa av det! xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0