Nyvaken

Godmorgon!
Jag vaknade nyss, har bara hunnit trycka i mig en macka och lite o'boy. Känner mig som en riktig datanörd, men man måst va uppe i tid för att få ha datan mer än i två minuter i det här huset. Har nämligen två bröder som är wow-beroende (eller åt minstone något spel som liknar det...)

Igårkväll tittade jag på Ace Ventura, det samma som förra helgen, fast tvåan denna gången. Och dessutom bara slutet. För bra är den ^^  Tittade jag en stunde på sing a long också. Sen bestämde jag mig för att göra Jonna galen och upprätthålla ordningen i mitt stora block som jag har och skriver i, i skolan. Får nämligen ett utbrott på alla löspapper som finns där, så jag bestämmde mig för att göra mappar och klistra fram dom på blockets olika flikar, så att jag kan lägga alla papper där i istället! Fiffigt va? Perfektionist, någon? För att mapparna skulle bli fina skrev jag ut massa bilder från datorn och klistrade på. Kan lägga upp bilder så att ni får se hur vackert det blev! Det får bli när jag är klar då vill säga!

Amanda - Jag har träningsvärk, tack för den Ida! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0