One Tree hill, ännu en gång! :)

Godkväll!
Igår han jag inte riktigt blogga, eftersom att vi hade redovisning i historia idag, men jag ska ta igen det idag hade jag tänkte! :)

Historian gick iaf ovanligt bra, så jag och Jonna tyckte att vi gjort oss förtjänta av lite vardaglig bortskämning! Hon köppte ett par Björn Borg trosor, och jag knallade i väg till hemmakväll och köppte One Tree Hill säsong 4, så nu kommer jag tjata ännu mer om det ska ni veta!



Eftersom att det verkligen pissade ner  när jag cyklade hem, tyckte jag att det passade sig alldeles utmärkt att krypa ner i soffan under en mysig filt och kolla två avsnitt av OTH inna Sofie och de andra komhit, och vi åkte till träningen.

Kan säga att det var hyffsat plågsamt att tränna skivstång när man har träningsvärk i inprincip alla muskler det går att ha träningsvärk i! (okej, det var en överdrift) Det är iaf som vanligt grymt skönt nu när man har fått i sig mat och duschat. :)

Amanda - jag måste berätta om gårdagens största tabbe sen! xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0