Prov-dag

Imorse när jag vaknade ville jag inte flytta mig en millimeter, det kändes som jag skulle dö om så mycket som en tå råkade hamna utanför täcket. Men jag tog mig upp, av ren viljestyrka (då kan man fråga vad den viljan kom ifrån, det kan jag berätta: Jag vill absolut inte skjuta upp på det, jag hatar när folk skjuter upp saker så jag vill inte vara ett sånt folk!) Hur som hälst, när jag satte mig på tåget tio i sju tog jag fram antecknigarna vi skulle kunna till på provet idag. Och jag pluggade, en stund, sen blev jag arg för att jag inte kunde och somnade ist...

Inte nog med att vi hade det största provet vi hittills haft, vi skulle även ha elevbehandlingar. 2 stycken dessutom! Men det gick kalas så min skoldag började strålande :) På eftermiddagen var det prov och ångesten kom krypande. Men det gick helt okej tror jag. Har lyckats inbilla mig att jag iaf får g... :P

Eftersom det inte tog 3 timmar att skriva provet (tack och lov) så fick jag sluta tidigare. Eftersom det var 20 minuter kvar tills bussen skulle gå bestämmde jag mig för att gå längs strandpromenaden i det fina vädret. Väldigt mysigt, dock lite små varmt i vinterjacka, men jag skulle antagligen blivit förkyld om jag tog av mig den...

Amanda - ikväll ska jag inte plugga för jag är helt slut i huvet nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0